ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 3 лютого
2004 року № 32
м.Луцьк
Про посилення відповідальності
керівників органів виконавчої влади
за порушення вимог нормативно-
правових актів, спрямованих на забезпечення
ефективного використання державних ресурсів
Результати
контрольних заходів, проведених підрозділами державної контрольно-ревізійної
служби в області за 2003 рік свідчать про те, що керівники структурних
підрозділів облдержадміністрації, районних державних адміністрацій, комунальних
підприємств, бюджетних установ, міські, селищні сільські голови не вживають
достатніх заходів для відшкодування та поновлення завданих державі збитків,
усунення інших фінансових порушень, притягнення винних осіб до
відповідальності.
Окремі
керівники об’єктів контролю не завжди виконують законні вимоги підрозділів
державної контрольно-ревізійної служби в області щодо розгляду матеріалів
ревізій і перевірок на зборах трудових колективів, прийняття відповідних
розпорядчих документів, притягнення винних осіб до дисциплінарної та матеріальної
відповідальності.
На
вимоги підрозділів державної контрольно-ревізійної служби в області, надіслані
керівникам об’єктів контролю за результатами проведених контрольних заходів у
Турійському, Любешівському, Іваничівському і Горохівському районах до
дисциплінарної та матеріальної відповідальності притягнуто лише по 1-5 винних
осіб при виявлені фінансових порушень на 9-33 об’єктах.
Недостатня
вимогливість до порушників фінансово-бюджетної дисципліни є однією з причин
того, що за результатами проведених контрольних заходів на підприємствах, в
установах і організаціях Старовижівського, Локачинського, Любешівського
районів, відшкодовано та поновлено втрат фінансових і матеріальних ресурсів
держави лише на 19-53 відсотки.
З метою посилення
відповідальності керівників органів виконавчої влади за порушення вимог
законодавчих і нормативно-правових актів та забезпечення ефективного
використання державних ресурсів, належне реагування за результатами проведених
ревізій та перевірок і для активізації роботи щодо усунення виявлених порушень
у використанні бюджетних коштів, державного й комунального майна:
1.
Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, районних держаних
адміністрацій, державних, комунальних
підприємств, бюджетних установ, міським( обласного значення) головам:
1.1.У терміни, встановлені у
вимогах контрольно-ревізійного управління в області та його підрозділів,
приймати рішення, спрямовані на усунення виявлених порушень фінансової
дисципліни, відшкодування збитків від недостач, незаконних і нецільових витрат
коштів, державного та комунального майна, запобігання зазначеним порушенням у
подальшому, притягнення в установленому порядку винних осіб до
відповідальності.
1.2. Внести до контрактів,
укладених з керівниками підприємств, установ та організацій, що належать до
сфери їх управління, положення, за якими невиконання вимог органу контролю щодо
дотримання бюджетного законодавства та невжиття заходів для усунення виявлених
бюджетних правопорушень може бути підставою для розірвання контрактів з ними.
1.3. Систематично розглядати
питання про стан реагування керівників підпорядкованих підприємств, установ та
організацій на обов’язкові вимоги контрольно-ревізійного управління в області та його структурних підрозділів.
1.4. У встановлений чинним
законодавством термін інформувати контрольно-ревізійне управління в області та
його підрозділи про прийняті рішення та
заходи, яких вжито за результатами ревізій та перевірок.
2. Контрольно-ревізійному
управлінню в області (В.Омельчук) та його структурним підрозділам:
2.1. Забезпечити своєчасне
подання керівникам підприємств, установ
та організацій, які ревізувалися чи перевірялися, конкретних пропозицій щодо
притягнення до відповідальності винних осіб, усунення виявлених порушень,
причин і умов, за яких були допущені порушення, а також контроль за повнотою і
своєчасністю виконання зазначених вимог.
2.2. Інформувати керівників
структурних підрозділів облдержадміністрації, обласних управлінь,
територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, районних
державних адміністрацій, міських (міст обласного значення) голів про виявлені
на підпорядкованих їм підприємствах, в
установах і організаціях факти порушень чинного законодавства з фінансових питань,
нецільових та незаконних витрат коштів державного і комунального майна та
невиконання їх керівниками вимог підрозділів державної контрольно-ревізійної
служби в області щодо усунення виявлених фінансових порушень з унесенням
конкретних, аргументованих пропозицій для реагування та вжиття заходів.
2.3. Систематично
аналізувати стан розгляду в органах державної виконавчої влади та місцевого
самоврядування інформацій підрозділів державної контрольно-ревізійної служби в
області щодо неналежного реагування керівниками підпорядкованих їм підприємств,
установ і організацій на вимоги контрольно-ревізійного управління в області та його підрозділів у
містах і районах, пред’явлені за результатами проведених ревізій та перевірок.
2.4. Забезпечити
щоквартальне інформування обласної державної адміністрації про факти
неналежного реагування керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації, районних
державних адміністрацій, державних, комунальних підприємств, бюджетних установ, міськими (міст обласного
значення) головами щодо невиконання керівниками
підпорядкованих їм підприємств, установ та організацій усіх форм власності
вимог контрольно-ревізійного управління в області та його структурних
підрозділів, пред’явлених за результатами контрольних заходів.
3. Контроль за виконанням
цього розпорядження покласти на заступників голови облдержадміністрації згідно
з розподілом обов’язків.
Перший заступник голови
обласної державної адміністрації
В.Панчишин
Омельчук 4-61-02