ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

 

від  2 лютого 2004 року  № 29

м. Луцьк

 

 

Про підсумки роботи  із зверненнями

громадян в області за 2003 рік

 

 

Враховуючи особливу роль роботи із зверненнями громадян,  з метою підвищення її ефективності, забезпечення постійного зв’язку між державою та громадянином, утвердження демократичної, соціальної, правової держави та вирішення життєво важливих проблем громадян області, усунення недоліків у цій сфері відповідно до вимог чинного законодавства:

1. Керівникам відділів, управлінь та інших структурних підрозділів облдержадміністрації, головам райдержадміністрацій, міським (міст обласного значення) головам:

1.1. Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2003 рік розглянути на нарадах, колегіях, засіданнях міськвиконкомів.  

1.2.Посилити відповідальність посадових осіб за  максимальне вирішення життєво важливих проблем, порушених у зверненнях найменш захищених верств населення.

1.3.   Установити суворий контроль за  розглядом звернень громадян у встановлені Законом України “Про звернення громадян” терміни.

1.4. Виявляти та усувати причини, що породжують скарги громадян, вирішувати питання про відповідальних осіб, з вини яких допущені бюрократизм та тяганина.

1.5. Проводити особисті прийоми громадян відповідно до затверджених графіків прийому громадян з особистих питань, прямі телефонні лінії, виїзні прийоми за місцем проживання громадян.

2. Відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації (Л.Костюкевич):

2.1. Щоквартально аналізувати стан роботи із зверненнями громадян, уживати заходи щодо вирішення їх на  місцях та зменшення кількості надходжень заяв і скарг на адресу вищестоящих органів державної виконавчої влади.

2.2. Систематично надавати практичну та методичну допомогу структурним підрозділам облдержадміністрації райдержадміністраціям та виконкомам міських (міст обласного значення) рад, підприємствам, установам, організаціям у поліпшенні роботи із зверненнями громадян. 

2.3 Провести детальний аналіз повторних звернень громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації від жителів  міста Луцька.

3.  Розпорядження голови облдержадміністрації від 19.02.99 № 108 “Про організацію виконання в області постанови Кабінету Міністрів України від 04.02.99 № 142” та доручення Глави Адміністрації Президента України від 04.02.99 № 02-05-/119 з питань розгляду звернень громадян” зняти з контролю.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації В. Максимяка.

 

 

 

Перший заступник голови

обласної державної адміністрації                      В.Панчишин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Костюкевич, 4-62-70