ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                            розпорядженням голови                                                                      

                                                                            облдержадміністрації

                                                                                від 14 червня 2004 року  № 166

 

                                               ПОЛОЖЕННЯ

                     про апеляційну регуляторну комісію в області

 

         1. Апеляційна регуляторна комісія в області (далі - комісія) утворюється для розгляду скарг структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних представництв центральних органів виконавчої влади, райдержадміністрацій, виконкомів міських (міст обласного значення) рад щодо відмови представництвом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в області (далі - представництво Держпідприємництва в області) в погодженні проектів регуляторних актів.

2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови облдержадміністрації, а також цим Положенням.

3. Комісія має право:

- одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних представництв центральних органів виконавчої влади, райдержадміністрацій, виконкомів міських (міст обласного значення) рад, представництва Держпідприємництва в області, інших місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій  інформацію, документи і матеріали, необхідні для її роботи;

- заслуховувати на своїх засіданнях інформацію посадових осіб структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних представництв центральних органів виконавчої влади, райдержадміністрацій, виконкомів міських (міст обласного значення) рад, представництва Держпідприємництва в області та інших місцевих органів виконавчої влади про розгляд скарг щодо відмови у погодженні регуляторних актів;

- залучати в установленому порядку для консультацій державних службовців ( за погодженням з їх керівниками), провідних учених, фахівців, а також представників суб'єктів господарювання, їх об'єднань та громадськості.

4. До складу комісії входять представники місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, об'єднань громадян та суб'єктів господарювання.

Кількість представників об'єднань громадян та суб'єктів господарювання повинна становити не менше ніж третину загальної кількості членів комісії.

Персональний склад комісії, в тому числі голова та заступник, затверджується відповідно головою облдержадміністрації за погодженням з  Держпідприємництвом.

5. Голова комісії несе персональну відповідальність за виконання покладених на комісію завдань, визначає обов'язки заступника голови, членів комісії.

6. Строк розгляду скарги встановлюється комісією, але не може бути більшим ніж один місяць з дня  її одержання.

7. Протягом трьох робочих днів з дати надходження скарги комісія визначає дату засідання, на якому буде розглядатися скарга, та забезпечує ознайомлення членів комісії з матеріалами скарги.

8. Засідання комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менше ніж дві третини її складу.

9. Головує на засіданнях комісії її голова, а в разі його відсутності - заступник голови.

10. За результатами розгляду скарги комісія простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на її засіданні, приймає рішення про задоволення скарги або відмову в її задоволенні. У разі рівного розподілу голосів голос головуючого є вирішальним.

11. Рішення комісії оформлюється протоколом, який підписує головуючий на її засіданні.

12. Копія протоколу наступного дня після засідання комісії надсилається розробнику проекту регуляторного акта, представництву Держпідприємництва в області, обласному управлінню юстиції, якщо цей регулюючий акт підлягає державній реєстрації в органах юстиції.

У разі прийняття рішення про задоволення скарги проект регуляторного акта повертається розробнику для затвердження або подання іншому органу, до компетенції якого належить розгляд або прийняття цього регуляторного акта, без погодження з представництвом Держпідприємництва в області.