ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

 

від    21   лютого 2003 року  № 71

               м. Луцьк

 

Про здійснення Горохівською райдержадмі-

ністрацією розгляду звернень громадян та

їх об’єднань, контролю за станом цієї роботи

в органах місцевого самоврядування  у 2002 році

 

 

 

                Вивчення роботи Горохівської райдержадміністрації свідчить про те, що нею проводиться певна робота по розгляду звернень громадян та їх об’єднань,  контролю за станом цієї роботи в органах виконавчої влади та  місцевого самоврядування району.

                Разом з тим у роботі із зверненнями громадян мають місце окремі недоліки. Встановлено порушення вимог  Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 13 серпня 2002 року                 №700/2002 «Про додаткові заходи щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об”єднаннях  громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 № 348.

                Враховуючи вищевикладене:

1. Визнати роботу Горохівської райдержадміністрації з розгляду звернень громадян недостатньою.

2. З метою поліпшення роботи по розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства Горохівській райдержадміністрації (Ю.Горбенко):

                2.1. До 10 квітня 2003 року усунути виявлені недоліки та упущення в роботі із зверненнями громадян, провести аналіз цієї роботи за І квартал 2003 року, заслухати це питання на нараді при голові райдержадміністрації.

                2.2. Посилити відповідальність керівників відділів апарату, управлінь райдержадміністрації, міських, селищних, сільських голів за належну організацію виконання нормативно-правових актів, спрямованих на забезпечення конституційних прав громадян на звернення та посилити контроль за дотриманням термінів розгляду й вирішення пропозицій, заяв,  скарг громадян.

                2.3. Здійснити перевірки стану роботи із зверненнями громадян на підприємствах, в установах, організаціях, розташованих на території району,  на роботу яких найбільше надходить скарг від громадян.

                2.4. Призначити відповідального працівника за роботу із зверненнями громадян в апараті райдержадміністрації.

                3. Горохівській райдержадміністрації проінформувати облдержадмініст-рацію про проведену роботу до 10  квітня 2003 року.

                4.  Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації В. Максим’яка.

 

 

 

 

 

Перший заступник голови

   облдержадміністрації                                                                                  В. Панчишин

 

 

 

 

 

 

Костюкевич 4-62-70