ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

від 9 жовтня 2003 року № 413

м. Луцьк

 

Про стан виконання Указу Президента України

від   13 серпня 2002 року № 700/2002

“Про додаткові заходи щодо забезпечення

реалізації громадянами

конституційного права на звернення”

               

 

Комплексне вивчення роботи із зверненнями громадян Маневицької, Любомльської райдержадміністрацій, виконавчих комітетів Володимир-Волинської, Ковельської  міських рад свідчить про певну результативність вжитих заходів, спрямованих на забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян. 

Разом з тим у вищезгаданих райдержадміністраціях та виконкомах міських (міст обласного значення) рад виявлено ряд порушень вимог Закону України “Про звернення громадян”  та Указу Президента України від                13 серпня 2002 року № 700/2002 “Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення”. Непоодинокі випадки, коли робота із зверненнями громадян має формальний характер. Нерідко посадові особи допускають тяганину, байдужість і зволікання з розв’язанням конкретних проблем заявників, не здійснюється контроль за станом розгляду звернень громадян на підприємствах, установах та організаціях незалежно від форм власності, що змушує їх повторно звертатися до обласної державної адміністрації та інших органів виконавчої влади. Порушуються вимоги статей 15, 20 Закону України “Про звернення громадян” щодо надання письмових відповідей громадянам на звернення та порушення термінів їх розгляду.

Допускаються  порушення  у веденні діловодства за зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрацій та виконкомів  міських (міст обласного значення) рад.

Враховуючи вищевикладене:

1. Визнати роботу Маневицької (Л.Кричкевич), Любомльської (В.Склянчук) райдержадміністрацій, виконавчих комітетів Володимир-Волинської (П.Саганюк), Ковельської  (Я.Шевчук) міських рад щодо роботи із зверненнями громадян недостатньою.

2. З метою поліпшення роботи по розгляду  звернень громадян вищезгаданим райдержадміністраціям та виконавчим комітетам усунути  виявлені недоліки та упущення в роботі і про проведену роботу проінформувати облдержадміністрацію до 1 грудня 2003 року.

3. Райдержадміністраціям та виконкомам міських (міст обласного значення) рад вжити конкретних заходів, спрямованих на поліпшення роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах, виконавчих комітетах  міських, селищних та сільських рад, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності.

З цією метою:

- забезпечити виконання вимог чинного законодавства з розгляду звернень громадян та здійснення контролю за станом цієї роботи на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, систематично надавати їм практичну і методичну допомоги у поліпшенні роботи із зверненнями громадян;

- щоквартально на колегіях, нарадах у голів райдержадміністрацій та засіданнях виконкомів міських (міст обласного значення) рад розглядати питання про  роботу із зверненнями громадян у структурних підрозділах, виконавчих комітетах  міських, селищних та сільських рад, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності, стану виконання  ними відповідних актів законодавства, доручень Уряду;

- вжити додаткових заходів щодо докорінного поліпшення роботи із зверненнями громадян, забезпечити задоволення законних прав та інтересів громадян, всебічного  розгляду та оперативного вирішення питань, що порушують громадяни у зверненнях, підвищення рівня довіри громадян до органів державної влади.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації В. Максимяка.

 

 

 

Голова обласної державної

      адміністрації                                                                                                                               А. Француз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Костюкевич 4-62-70