ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від   30 квітня  2003 року № 179

                м.Луцьк

 

 

Про виконання Горохівською районною

державною адміністрацією повноважень

у галузі соціально–економічного розвитку

 

 

Вивчення роботи Горохівської районної державної адміністрації свідчить про те, що в основному забезпечується виконання повноважень у галузі соціально–економічного розвитку, визначених Законом України “Про місцеві державні адміністрації”.

У січні-березні поточного року промисловими підприємствами району виготовлено продукції майже на 1,8 мільйона гривень (у діючих цінах), що у 2,4 раза (у порівняних цінах) більше, ніж за відповідний період 2002 року. Обсяги товарів народного споживання зросли в 2,3 раза.

Будівельні підприємства у січні–лютому 2003 року виконали підрядних робіт власними силами на 139 тисяч гривень, що в порівняних цінах у 2,8 раза більше, ніж за відповідний період минулого року.

Забезпечено виконання прогнозних завдань щодо надходження податків і обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів та Пенсійного фонду.

Обсяг роздрібного товарообігу підприємств становить 4,3 мільйона гривень і зріс проти відповідного періоду минулого року у порівняних цінах на 7,3  відсотка.

Поряд з тим в районі має місце ряд невирішених проблем.

Наявна матеріально-технічна база для проведення комплексу весняно-польових робіт використовується не в повній мірі. Коефіцієнт технічної готовності тракторів, сівалок та грунтообробних машин менше середньообласного показника. Дизпалива накопичено на 432 тонни, а бензину – на 722 тонни менше, ніж торік.

В усіх категоріях господарств району виробництво молока зменшилось на 8,1 відсотка порівняно з минулим роком, чисельність поголів’я великої рогатої худоби скоротилась на 6,4 відсотка.

Станом на 10 березня 2003 року заборгованість населення за житлово-комунальні послуги зросла у порівнянні з початком року на 656 тисяч гривень.

У районі не забезпечується підвищення заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму, встановленого чинним законодавством для працездатної особи, намітилась тенденція до її зниження. Середня заробітна плата в районі є значно нижчою від середньої  заробітної плати по області.

У більшості сільськогосподарських підприємств району не дотримується встановлений з 1 січня 2003 року розмір мінімальної заробітної плати – 185 гривень на місяць.

Заборгованість з виплати заробітної плати з початку року зросла в цілому по району на 25,3 відсотка.

Райдержадміністрацією допускаються випадки невиконання доручень голови облдержадміністрації. Так, відповідно до доручення голови облдержадміністрації від 28 грудня 2002 року № 1.67/4032 необхідно було провести спільно з профспілковими органами  роботу щодо недопущення виплат премій та інших стимулюючих винагород за 2002 рік у тих господарюючих суб’єктах, де є заборгованість із заробітної плати і про результати доповісти до 1 лютого 2003 року. Проте Горохівська райдержадміністрація таку інформацію не подала.

З перевірених 14 підприємств району у І кварталі поточного року на 12 не проведена атестація робочих місць за умовами праці, не визначено право на пільги і компенсації за роботу в шкідливих умовах праці.

Відбулось незначне зменшення надходжень проти минулого року по збору за спеціальне використання лісових і водних ресурсів загальнодержавного значення  та по платі за ліцензії на певні види господарської діяльності.

За результатами звітного кварталу місцеві бюджети району недоотримали 54,3 тисячі гривень плати за землю.

Не забезпечили планових надходжень по платі за землю 30 сільських, Мар’янівська селищна (М.Шеремета) та Берестечківська міська (М.Шотік) ради, причому, у 19 сільських радах рівень виконання становить менше           10 відсотків до річного призначення.

Поступлення фіксованого сільськогосподарського податку знизились на 40 відсотків проти минулого року.

Кількість малих підприємств на 10 тисяч населення в районі становить 15 одиниць при середньообласному 35 одиниць.

Потребують капітальних ремонтів 27 об’єктів культури, з них 24 у сільській місцевості. У незадовільному стані опалювальні системи більшості установ, 43 клубних заклади та 35 бібліотек у сільській місцевості не опалюються.

 Працівники сільських клубів і бібліотек (70 осіб) працюють на 0,5 та 0,75 посадового окладу.

У районі жодну лікарську амбулаторію не переведено в амбулаторію загальної практики сімейної медицини. Матеріально-технічна база лікувально-профілактичних установ потребує оновлення.

Враховуючи вищевикладене:

1. Роботу Горохівської районної державної адміністрації з питань здійснення повноважень у галузі соціально-економічного розвитку визнати недостатньою.

2. Горохівській районній державній адміністрації:

2.1. Налагодити дієвий контроль за ефективним виконанням завдань, передбачених програмами, що діють на території району.

2.2. Забезпечити:

  2.2.1. Координацію роботи контролюючих та правоохоронних органів щодо повного погашення заборгованості з виплати заробітної плати, у двотижневий термін скласти графіки її погашення.

  2.2.2. Проведення в агроформуваннях посіву зернових культур, цукрових буряків, картоплі, овочів та інших культур на запланованих площах.

  2.2.3. Необхідні організаційні і практичні заходи щодо залучення в агропромисловий комплекс достатніх обсягів кредитних ресурсів комерційних банків та інвесторів для забезпечення фінансування щодо проведення комплексу весняно-польових робіт.

2.3. Спільно з службою автомобільних доріг в області (М.Настін) для забезпечення безпеки руху автотранспорту привести в належний стан ділянки доріг Бужани–Скригове, Ватин–Скірче, Берестечко–Гектари–Антонівка.

  2.4. Вдосконалити роботу районної робочої групи з проведення комплексних перевірок дотримання вимог законодавства у сфері торгівлі, особливу увагу приділяти ринковій торгівлі в частині відповідності її Правилам торгівлі на ринках.

 2.5. Продовжити роботу з упорядкування діяльності підприємств сфери побутового обслуговування населення, створення сучасної інфраструктури побутових підприємств для гарантованого надання населенню району відповідних послуг першої необхідності, зокрема в сільській місцевості.

         2.6. Посилити наглядову діяльність за станом умов праці, створенням безпечних і нешкідливих умов праці на підприємствах та в господарствах району. Звернути увагу керівників підприємств на відображення у колективних договорах пільг і компенсацій за шкідливі умови праці лише за результатами атестації робочих місць за умовами праці.

    2.7. Спільно з Локачинською райдержадміністрацією (В.Максимюк) та обласним радіотелевізійним передавальним центром (П.Семерей) прискорити встановлення потужного радіопередавача на Горохівській радіотелевізійній станції для ефірного радіомовлення першої національної радіопрограми.

 2.8. Відповідно до Указу Президента України  від 17 лютого 2003 року   № 134/2003 активізувати роботу щодо заміни сертифікатів на право на земельну частку (пай) на державні акти на право власності на землю та створити сприятливі умови для виділення протягом трьох років земельних часток (паїв) у натурі та одержання державних актів на право власності на землю.

2.9. Провести необхідну організаційну роботу щодо поліпшення матеріально-технічної бази установ, підвищення рівня оплати праці працівників культури у сільських населених пунктах, як це передбачено районною Програмою розвитку та підтримки галузі культури і мистецтва на період до 2004 року.

 3. Рекомендувати облспоживспілці (В.Горгут) вивчити питання про відновлення виробничої діяльності Горохівського плодоконсервного заводу, активізувати роботу щодо пошуку потенційного інвестора.

 4. Регіональному відділенню Фонду державного майна в Україні (І.Устянчук) прискорити процес приватизації незавершеного будівництва Горохівського ливарно–механічного заводу.

        5. Горохівській районній державній адміністрації про хід виконання цього розпорядження проінформувати обласну державну адміністрацію до 20 листопада 2003 року.

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови обласної державної адміністрації В.Панчишина та заступника голови обласної державної адміністрації Г.Якимчук.

 

 

 

Голова обласної державної

адміністрації                                                       А.Француз

 

 

 

Івевакова 4-35-22