ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

від  7 жовтня  2002 року № 423  

                 м.Луцьк

 

 

Про хід виконання місцевих бюджетів

області у 2002 році та завдання по

формуванню бюджету області на 2003 рік

 

 

                За оперативними даними за 8 місяців  поточного року виконання місцевих  бюджетів за власними надходженнями  до загального фонду  не забезпечили 9-ть із 16-ти районів  та міста обласного значення, крім міста Луцька.

                Найнижчий рівень виконання у Турійському  (40,2 %), Локачинському (50,3 %), Любомльському (57,3 %),  Володимир-Волинському (58,1 %), Ківерцівському (58,9 %) та Іваничівському (59,5 %) районах, у містах Нововолинську (55,9 %) і Володимирі-Волинському (56,3 %).

                Залишається низьким рівень виконання доходної частини низових бюджетів. Із 408 бюджетів місцевого самоврядування виконали за власними доходами 196 сільських, селищних та міських (міст районного значення) рад, що становить 48 відсотків їх загальної кількості. Жоден бюджет не виконаний у Турійському районі, у Володимир-Волинському  із 21  виконано 2, Іваничівському – із 24 – 3, Любешівському – із 21 виконано 5 бюджетів.

                Погіршився стан платіжної дисципліни  платників податків по платежах  до місцевих бюджетів, в результаті чого  розмір недоїмки порівняно  з початком року зріс на 3695,4 тис.гривень.

                Фінансування видатків місцевих  бюджетів  здійснено на 64,4 відсотка. При цьому  за рахунок власних надходжень профінансовано 38,7 відсотка витрат, а 61,3  відсотка – за рахунок дострокового надходження  дотації вирівнювання та субвенції  з державного бюджету. Розмір достроково одержаної дотації склав 25829,6 тис.гривень або майже двохмісячну норму  від передбаченої Міністерством фінансів України  суми на рік.

                При повному використанні  протягом вересня-жовтня коштів дотації вирівнювання, що надійшли достроково, будуть відсутні джерела  власних доходів для фінансування  першочергових витрат в листопаді-грудні  поточного року.

                Райдержадміністраціями, міськвиконкомами та галузевими управліннями  облдержадміністрації  не вжито належних заходів  щодо припинення відволікання бюджетних коштів у дебіторську заборгованість та взяття непідкріплених асигнуваннями бюджетних зобов’язань.

                З метою поліпшення ситуації з виконання місцевих бюджетів  за доходами, здійснення соціальнозначимих  видатків у повному обсязі  у 2002 році та ефективної роботи  по формуванню місцевих бюджетів на 2003 рік:

                1. Визнати роботу з виконання місцевих  бюджетів за власними і закріпленими  доходами Іваничівською (А.Стаднік), Ківерцівською (В.Харчук), Локачинською (В.Максимюк), Любомльською (В.Склянчук), Турійською (О.Дишлюк)  райдержадміністраціями та виконкомами Володимир-Волинської (П.Саганюк) та Нововолинської (В.Сапожніков) міських рад  недостатньою.

                Звернути увагу вищезгаданих голів райдержадміністрацій на невиконання  у серпні поточного року  розпорядження голови  облдержадміністрації від 9 серпня 2002 року № 339 “Про підсумки  роботи господарства області за І півріччя 2002 року” у частині  організації роботи  в районах з надходження податків.

                Питання про відповідальність керівників райдержадміністрацій  розглянути на засіданні колегії облдержадміністрації за підсумками роботи за 9 місяців цього року.

                2. Головам  райдержадміністрацій, міським (міст обласного значення) головам (крім м.Луцька), державній податковій адміністрації в області  (М.Гринюк) здійснити заходи щодо скорочення  у жовтні поточного року    податкової заборгованісті з доходів  до бюджетів усіх рівнів не менше  як на 20  відсотків, а з прибуткового податку з громадян – повністю.

                Луцькому міському голові А.Кривицькому разом з органами державної податкової служби подати до 15 жовтня 2002 року  обласній  державній адміністрації план заходів та графік погашення податкової  заборгованості  платниками усіх категорій.

                3. Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, головам райдержадміністрацій, міських (міст обласного значення) головам:

                3.1. Розглядати забезпечення  своєчасної і у повному обсязі виплати  заробітної плати працівникам бюджетних  установ з урахуванням  підвищеного її мінімального рівня  головним завданням. З цією метою вжити додаткових заходів  щодо приведення у відповідність  з можливостями  бюджетів штатів установ та закладів бюджетної   сфери, їх кошторисів  доходів і видатків на 2002 рік.

                3.2. Взяти до уваги, що відповідно до  графіка Міністерства фінансів України, погодженого  Прем’єр-міністром України А.Кінахом, починаючи з 1 січня 2003 року виконання місцевих бюджетів  області за видатками здійснюватиметься  із застосуванням казначейської форми  обслуговування. З метою упорядкування  зобов’язань бюджетних установ, приведення  їх у максимально-можливій мірі у  відповідність з бюджетними призначеннями,  запровадити помісячний моніторинг  бюджетної заборгованості та вжити вичерпних заходів до її скорочення.

                Головному фінансовому управлінню облдержадміністрації (В.Гром) до 15 жовтня 2002 року розробити  нормативи  допустимої бюджетної заборгованості, у яких врахувати обсяги бюджетних витрат, специфіку територій та окремих бюджетних галузей і  установ.  В пропозиціях  щодо преміювання голів  райдержадміністрацій, їх заступників, керівників управлінь облдержадміністрації враховувати додержання вищезазначених нормативів.         

4. Головам райдержадміністрацій, міським (міст обласного значення) головам:

4.1. З метою проведення  у листопаді-грудні  поточного року  вчасної і повної виплати  заробітної плати працівникам  бюджетних установ, фінансування інших невідкладних витрат  забезпечити нагромадження  і збереження на рахунках місцевих бюджетів сум дотації вирівнювання, що надійшли достроково.

Головам Іваничівської, Рожищенської (В.Літвінчук), першому заступникові Горохівської (А. Фесина)  райдержадміністрацій  та Нововолинському міському голові   недопускати  здійснення  фінансування витрат, що не носять  першочергового характеру, за рахунок вищезгаданих коштів і значні відхилення між обсягами  коштів, що надійшли  достроково і залишками їх на рахунках  місцевих  бюджетів за станом на 1 вересня поточного року.

4.2. Відповідно до вимог протоколу № 20 засідання Кабінету Міністрів України   від 28 серпня 2002 року питання  виплати пільг та субсидій  населенню  на тверде паливо і скраплений газ вважати пріоритетним  при розподілі коштів, що надходять у вигляді субвенції з державного бюджету.

Вжити вичерпних заходів  щодо поліпшення ситуації  з фінансування  та надання населенню пільг  та субсидій готівкою для  відшкодування витрат на придбання твердого палива  та скрапленого газу до початку  опалювального сезону.

4.3. З метою забезпечення в опалювальний сезон 2002-2003 року  безперебійного постачання підвідомчих  бюджетних установ  енергоносіями погасити до 10 жовтня 2002 року заборгованість  з їх оплати, що утворилась  у цьому  році, та  забезпечити повну і вчасну оплату надалі.  У випадку нестачі коштів  загального фонду бюджету, спрямувати на ці цілі  в установленому Бюджетним кодексом України  порядку кошти  спецфонду бюджету, при потребі обмежити  інші видатки, що не відносяться до захищений статей бюджету.

5. Начальникові управління охорони здоров’я облдержадміністрації В.Самохіну, голові Ковельської райдержадміністрації В.Карпюку, Ковельському міському голові Я.Шевчуку  вжити невідкладних заходів щодо приведення  до діючих  нормативів мережі сільських лікарських установ у Ковельському районі, впорядкування ліжкового фонду Ковельського територіального медичного об’єднання та врегулювати  питання передачі  (переадресації)  коштів на охорону здоров’я між бюджетами у поточному році та у ході  формування показників бюджету на 2003 рік.

Про результати доповісти   голові обласної державної адміністрації особисто 1 листопада  2002 року.

6. Головному  фінансовому управлінню облдержадміністрації, державній податковій адміністрації в області продовжити роботу з Міністерством  фінансів України щодо оптимізації  показників місцевих бюджетів області на 2003 рік.  Підвищену увагу  при цьому приділити питанням, що стосуються складових  доходної частини бюджету.

7. Керівникам структурних підрозділів  облдержадміністрації, обласних організацій – головних розпорядників коштів обласного бюджету з метою прискорення обробки і формування проекту обласного бюджету  забезпечити подання  головному фінансовому управлінню  облдержадміністрації  бюджетних запитів  на 2003 рік у порядку, установленому  розпорядженням голови облдержадміністрації від 27 серпня 2002 року № 369  “Про першочергові  питання формування проекту обласного  бюджету на 2003 рік” на паперових та електронних носіях інформації.

8.Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника та заступників голови облдержадміністрації згідно з розподілом функціональних  обов’язків.

 

 

Голова обласної

державної адміністрації                                                 А. Француз

 

 

 

Максимчук 777220