ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

 

від 29 липня 2002 року № 318

       м. Луцьк

 

 

Про Регламент Волинської

обласної державної адміністрації

 

Відповідно до статті 45 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, постанов Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 року  № 2263 “Про затвердження Типового регламенту місцевої державної адміністрації” та від 13 березня 2002 року № 335 “Про внесення змін до Типового регламенту місцевої державної адміністрації”:

 

1. Затвердити Регламент Волинської обласної державної адміністрації в новій редакції, що додається.

 

2. Головам районних державних адміністрацій у місячний термін внести зміни до регламентів відповідних державних адміністрацій.

 

3. Вважати такими, що втратили чинність, розпорядження голови облдержадміністрації від 30 грудня 1999 року № 819 “ Про затвердження Регламенту Волинської обласної державної адміністрації” та від 17 квітня 2002 року № 179 “Про зміни, що вносяться до Регламенту Волинської обласної державної адміністрації”.

 

 

 

 

 

 

Голова обласної державної

адміністрації                                                                                            Анатолій Француз

 

 

 

Максим’як 72-92-90

 


 

ЗАТВЕРДЖЕНИЙ

розпорядженням голови облдержадміністрації

від   29  липня 2002 року № 318

 

 

 

РЕГЛАМЕНТ

Волинської обласної державної адміністрації

 

Загальні положення

 

1. Цей Регламент відповідно до Закону України “Про місцеві державні адміністрації” регулює організаційно-процедурні питання діяльності Волинської обласної державної адміністрації.

 

2. Розгляд в обласній державній адміністрації питань, що належать до її повноважень, проводиться головою, першим заступником, заступниками голови (відповідно до розподілу обов'язків), управліннями та іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, утвореними головою обласної державної адміністрації.

 

Розподіл обов'язків між головою, першим заступником,

заступниками голови обласної державної адміністрації,

 планування її роботи

 

3. Розподіл обов'язків між головою, першим заступником, заступниками голови обласної державної адміністрації здійснюється головою обласної державної адміністрації не пізніше двох місяців з дня призначення його на посаду.

При цьому повинні бути визначені:

-   функції та повноваження, закріплені за посадовою особою;

- головні управління, управління та інші структурні підрозділи обласної державної адміністрації, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється посадовою особою.

Головою обласної державної адміністрації визначаються також обов'язки посадових осіб щодо спрямування та контролю діяльності районних державних адміністрацій, виконавчих органів міських (міст обласного значення) рад з питань здійснення делегованих державою повноважень.

 

4. Робота обласної державної адміністрації проводиться за річними, квартальними, а у разі потреби - місячними планами, що затверджуються головою обласної державної адміністрації згідно з додатком 1.

 

5. Робота структурних підрозділів обласної державної адміністрації та її апарату проводиться за квартальними і місячними планами, що затверджуються першим заступником, заступниками голови обласної державної адміністрації (відповідно до розподілу обов’язків).

Місячні плани структурних підрозділів обласної державної адміністрації та її апарату розробляються з урахуванням особистих планів роботи їх працівників.

 

6. Формування планів роботи обласної державної адміністрації здійснюється організаційним відділом апарату обласної державної адміністрації за пропозиціями голів районних державних адміністрацій, міських (міст обласного значення) голів, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, погоджених із першим заступником, заступниками голови обласної державної адміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).

 

7. Плани роботи обласної державної адміністрації повинні передбачати заходи, спрямовані на реалізацію державної регіональної політики, виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших наданих державою, а також делегованих обласною радою повноважень.

 

8. Квартальний план роботи обласної державної адміністрації включає:

8.1. Переліки:

- актуальних питань, пов’язаних з реалізацією заходів соціально-економічного розвитку території або окремих її адміністративно-територіальних одиниць, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв'язанням проблем соціальної сфери, поліпшенням діяльності місцевих органів виконавчої влади, їх взаємодією з органами місцевого самоврядування, що потребують розгляду на засіданнях колегії, нарадах у голови обласної державної адміністрації і його заступників та вжиття додаткових заходів для їх вирішення;

- законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, хід реалізації яких оперативно розглядатиметься у порядку перевірки їх виконання;

- основних організаційно-масових заходів, проведення яких здійснюється обласною державною адміністрацією або за її участю;

8.2. Питання:

- про підсумки діяльності обласної державної адміністрації відповідно за квартал, півріччя, дев'ять місяців, рік з визначенням основних напрямів подальшої роботи;

- про роботу структурних підрозділів обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій з виконання законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень голови обласної державної адміністрації або із здійснення їх повноважень;

- про стан здійснення делегованих повноважень державної виконавчої влади виконавчими комітетами міських (міст обласного значення) рад;

- про стан додержання Конституції України та законів України, інших актів законодавства органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами, керівниками підприємств, установ, організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності та підпорядкування за напрямами, визначеними статтею 16 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”.

8.3. Звіти голів районних державних адміністрацій перед головою обласної державної адміністрації.

Заплановані питання щодо роботи структурних підрозділів обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, виконавчих органів міських (міст обласного значення) рад з питань здійснення делегованих державою повноважень повинні, як правило, передбачати проведення комплексної або цільової перевірки стану справ на місцях.

 

9. Додаткові (позапланові) питання включаються до затвердженого плану роботи обласної державної адміністрації за рішенням голови обласної державної адміністрації.

Виключення з плану роботи питання здійснюється за дозволом голови обласної державної адміністрації на підставі доповідної записки першого заступника, заступників голови обласної державної адміністрації (відповідно до розподілу обов’язків).

 

10. Контроль за виконанням планів роботи обласної державної адміністрації здійснюється першим заступником, заступниками голови обласної державної адміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).

 

Кадрова робота

 

11. Організація кадрової роботи в обласній державній адміністрації проводиться за затвердженим головою облдержадміністрації річним планом, у якому визначаються основні напрямки роботи з кадрами органів державної влади, місцевого самоврядування, формування складу державних службовців та посадових осіб, роботи з кадровим резервом, профілактики корупції,  конкретні заходи з добору, підготовки та підвищення кваліфікації працівників.

Річний план роботи з кадрами формується заступником голови облдержадміністрації з питань організаційної та кадрової роботи до 20 січня та подається ним на розгляд і затвердження голові обласної державної адміністрації.

12. Головою обласної державної адміністрації щовівторка проводяться співбесіди щодо погодження призначення на посади та звільнення з посад керівників, заступників керівників органів виконавчої влади області та здійснюється вирішення інших кадрових питань.

13. Прийняття на державну службу в обласну державну адміністрацію здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством. Прийняття працівників на роботу до обласної державної адміністрації на посади, не віднесені до категорії державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.

Керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації та її апарату організовують вивчення ділових та моральних якостей осіб, які претендують на посади державних службовців.

 

14. Відповідальні працівники апарату облдержадміністрації, керівники структурних підрозділів облдержадміністрації, їх заступники призначаються на посади та звільняються з посад у порядку, що визначається законодавством України.

14.1 Голова обласної державної адміністрації відповідно до чинного законодавства призначає:

- за погодженням з Кабінетом Міністрів України - першого заступника, заступників голови облдержадміністрації;

- за погодженням з Головним управлінням державної служби України і Державним Секретарем Кабінету Міністрів України – заступника голови облдержадміністрації з питань організаційної та кадрової роботи (керівник апарату);

- за пропозицією його заступників - керівників відділів, секторів, інших працівників апарату облдержадміністрації;

- за погодженням з керівниками міністерств та відомств - керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, що підпорядковуються їй та відповідним органам;

- за поданням керівників структурних підрозділів облдержадміністрації – заступників керівників структурних підрозділів облдержадміністрації.

14.2. Голова обласної державної адміністрації:

 - погоджує призначення на посади та увільнення з посад керівників територіальних підрозділів органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади України, якщо інше не передбачено Законом;

- укладає та розриває контракти за поданням галузевих управлінь з керівниками підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління державної адміністрації, або уповноважує на це інших осіб;

- погоджує в установленому порядку укладання та порушує питання про розірвання контрактів з керівниками підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, а у разі делегування Президентом України повноважень щодо управління розташованим на території області майном, що перебуває у загальнодержавній власності - укладає і розриває контракти з керівниками таких підприємств, установ та організацій за погодженням з відповідними центральними органами;

- за поданням голів районних державних адміністрацій погоджує призначення на посади та увільнення з посад перших заступників та заступників голів районних державних адміністрацій, керівників структурних підрозділів райдержадміністрацій;

 

15. Особи, які вперше зараховуються на державну службу, складають Присягу державного службовця і підписують її текст, про що робиться запис у трудовій книжці, а також підписують текст Попередження про спеціальні обмеження, установлені законами України “Про державну службу” та “Про боротьбу з корупцією” щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби.

Особи, які призначаються на посади, віднесені до номенклатури посад працівників, які повинні мати допуск до роботи з таємними документами, можуть бути призначені на ці посади тільки після отримання ними такого допуску.

 

16. В обласній державній адміністрації, її структурних підрозділах створюється резерв кадрів, який підлягає щорічному (у грудні ) перегляду та затвердженню в установленому порядку. З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації, необхідної для роботи на відповідних посадах.

З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб з кадрового резерву або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах у відділах апарату та структурних підрозділах обласної державної адміністрації.

 

17. Перевагу для зайняття посади державного службовця мають особи, які зараховані до кадрового резерву, досягли найкращих результатів у роботі, виявляють ділову ініціативу, постійно підвищують свій кваліфікаційний рівень.

Без конкурсного відбору в межах одного органу за рішенням голови, керівника структурного підрозділу обласної державної адміністрації можуть бути переведені на більш високі посади державні службовці, які зараховані до кадрового резерву чи пройшли стажування, а також в інших випадках, передбачених законодавством.

 

18. На кожного працівника, прийнятого на роботу до обласної державної адміністрації, оформляється особова справа.

Голова облдержадміністрації підписує посвідчення керівникам та заступникам керівників структурних підрозділів облдержадміністрації. Заступник голови облдержадміністрації з питань організаційної та кадрової роботи підписує і видає посвідчення працівникам, які призначаються на посади державних службовців у апараті обласної державної адміністрації.

 

19. Обласна державна адміністрація розглядає і вносить пропозиції щодо нагородження державними нагородами, відзнаками Президента України, присвоєння почесних звань та заохочення працівників апарату і структурних підрозділів обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій та окремих установ, що належать до сфери її управління.

 

20. Відпустки першому заступнику і заступникам голови обласної державної адміністрації надаються розпорядженнями голови обласної державної адміністрації відповідно до графіка відпусток. Взаємозамінюваність між головою, першим заступником і заступниками голови обласної державної адміністрації на час їх відсутності визначається розподілом обов'язків, затвердженим розпорядженням голови обласної державної адміністрації.

 

21. Відпустка надається за місцем основної роботи на підставі заяви, яка за 10 днів подається на ім’я голови обласної державної адміністрації першим заступником, заступниками голови, керівниками структурних підрозділів обласної державної адміністрації, головами райдержадміністрацій. Начальники відділів та інші працівники апарату облдержадміністрації подають заяви про надання відпустки на ім’я заступника голови обласної державної адміністрації з питань організаційної та кадрової роботи. Оформлення документів, пов’язаних з відпустками голови, першого заступника, заступників голови, працівників апарату облдержадміністрації, здійснює відділ кадрової роботи та з питань державної служби апарату облдержадміністрації, який повідомляє працівника про дату початку відпустки не пізніше як за два тижні до встановленого графіком терміну.

 

22. Відпустки голів районних державних адміністрацій, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації погоджуються головою обласної державної адміністрації та його заступниками (відповідно до розподілу обов’язків та затвердженого графіка відпусток).

Строки надання відпусток керівникам структурних підрозділів облас­ної державної адміністрації, які також підпорядковані центральним органам виконавчої влади, попе­редньо погоджуються з відповідними міністерствами та відомствами України.

Голови райдержадміністрацій, керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації на підставі заяви, погодженої головою обласної державної адміністрації, видають відповідно розпорядження або накази про своє відбуття у відпустки.

 

23. Відпустки начальникам відділів та іншим працівникам апарату обласної державної адміністрації надаються наказами заступника голови обласної державної адміністрації з питань організаційної та кадрової роботи (керівника апарату).

Контроль за дотриманням графіка відпусток та оформленням доку­ментів, пов’язаних з відпустками, здійснює відділ кадро­вої роботи та з питань державної служби апарату обласної державної адміністрації.

 

24. Відповідальність за проведення кадрової роботи покладається на голову, заступника голови з питань організаційної та кадрової роботи, керівників структурних підрозділів обласної державної адміністрації.

 

Порядок внесення та розгляду проектів розпоряджень

голови обласної державної адміністрації

 

25. Голова обласної державної адміністрації на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня видає одноособово у межах власних і делегованих повноважень розпорядження і несе за них відповідальність згідно із законодавством.

 

26. Проекти розпоряджень голови обласної державної адміністрації (далі – проекти розпоряджень) вносяться структурними підрозділами обласної державної адміністрації, районними державними адміністраціями, а також територіальними підрозділами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади.

У разі коли розроблення проекту розпорядження доручено кільком структурним підрозділам обласної державної адміністрації або районним державним адміністраціям, виконавець, зазначений першим, є головним розробником.

 

27. Проекти розпоряджень до їх внесення обласній державній адміністрації підлягають обов'язковому погодженню із заінтересованими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, у разі потреби - з іншими заінтересованими органами та організаціями.

Погоджений проект розпорядження візується керівниками зазначених структурних підрозділів, установ та організацій.

 

28. Проект розпорядження вноситься після проведення заінтересованими структурними підрозділами, установами та організаціями відповідної експертизи з пояснювальною запискою, складеною згідно з додатком 2, що містить необхідні розрахунки, обґрунтування і прогнози соціально-економічних та інших наслідків його реалізації, до якої у разі потреби може додаватися інформаційно-довідковий матеріал (таблиці, графіки тощо).

Якщо розпорядження, що готується, тягне за собою зміни або доповнення до інших розпоряджень, то ці зміни або доповнення включаються до проекту розпорядження окремим актом одночасно з проектом.

За наявності розбіжностей щодо проекту розпорядження керівник органу, який вносить проект, повинен забезпечити їх обговорення із заінтересованими установами та організаціями з метою пошуку взаємоприйнятного рішення.

У разі внесення проекту розпорядження з розбіжностями до нього додається протокол розбіжностей, складений згідно з додатком 3, в якому повинна міститися редакція спірного пункту (норми) проекту, варіант редакції, запропонований заінтересованим структурним підрозділом, органом, організацією, відхилений або врахований головним розробником частково, мотиви відхилення головним розробником зауважень та пропозицій, а також стисло повідомляється про проведену головним розробником роботу з ліквідації цих розбіжностей та про посадових осіб, які брали у ній участь.

У разі проведення публічного обговорення проекту розпорядження головний розробник вносить проект розпорядження разом з довідкою про проведення публічного обговорення, в якій зазначаються коло осіб, які були залучені до публічного обговорення, результати цього обговорення, рішення щодо врахування пропозицій, мотиви та обґрунтування їх відхилення (в цілому або частково).
Головний розробник разом з проектом розпорядження може вносити до обласної державної адміністрації текст інформаційного повідомлення про цей проект.
Текст інформаційного повідомлення обсягом до 200 слів готується головним розробником на окремому аркуші і повинен містити обґрунтування необхідності прийняття проекту нормативно-правового акта, його мету та розкривати зміст цього проекту, соціально-економічні та інші істотні наслідки його прийняття.

У разі прийняття головою обласної державної адміністрації рішення про інформування населення стосовно проекту текст інформаційного повідомлення передається прес-службі голови обласної державної адміністрації для доведення його до відома населення.

 

29. Проекти розпоряджень із соціально-економічних питань повинні, як правило, мати преамбулу, в якій викладається аналіз стану справ і причин недоліків у розв'язанні відповідних проблем, визначається мета видання розпорядження.

Установлювані завдання повинні бути конкретними і реальними, спрямованими на досягнення у найкоротший термін мети, визначеної розпорядженням, з переліком виконавців і визначенням термінів виконання завдань.

У необхідних випадках у проекті розпорядження можуть передбачатися проміжні, контрольні терміни інформування обласної державної адміністрації про хід виконання встановлених завдань.

 

30. У разі коли проект розпорядження внесено до обласної державної адміністрації з порушенням визначених у цьому Регламенті вимог, юридичний відділ апарату обласної державної адміністрації у дводенний термін повертає головному розробникові проект розпорядження та матеріали до нього із супровідним листом, складеним згідно з додатком 4, за підписом заступника голови обласної державної адміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).

 

31. Внесений проект розпорядження доповідається голові обласної державної адміністрації його першому заступнику або заступникам (відповідно до розподілу обов'язків), за дорученням якого апаратом обласної державної адміністрації (далі - апарат) проводиться опрацювання проекту, а також редагування тексту.

Тривалість опрацювання проекту розпорядження в апараті не повинна перевищувати 10 робочих днів (у разі необхідності цей термін може бути продовжено першим заступником, заступниками голови обласної державної адміністрації за обґрунтованим проханням посадової особи апарату).

 

32. Якщо під час опрацювання проекту розпорядження виявлено необхідність внесення до нього істотних змін, проект повертається для доопрацювання та повторного візування керівниками заінтересованих органів та організацій.

 

33. Неврегульовані розбіжності щодо проекту розпорядження розглядають перший заступник, заступники голови обласної державної адміністрації (відповідно до розподілу обов'язків), які приймають рішення про врахування або відхилення зауважень. При цьому перший заступник, заступники голови обласної державної адміністрації можуть внести на розгляд голови обласної державної адміністрації проект розпорядження з розбіжностями з додаванням довідки про такі розбіжності та пропозиціями щодо їх усунення.

 

34. Проект розпорядження візується працівниками апарату, які здійснювали його опрацювання (в обов’язковому порядку начальником юридичного відділу та спеціалістом з протокольної роботи або особами, які їх замінюють), першим заступником, заступниками голови обласної державної адміністрації, які відповідають за його підготовку, заступником голови обласної державної адміністрації з питань організаційної та кадрової роботи та у разі необхідності іншими заступниками голови і подається у загальний відділ апарату облдержадміністрації для передачі помічникові голови обласної державної адміністрації для доповіді його голові обласної державної адміністрації.

Голова обласної державної адміністрації може встановлювати й інший порядок подання йому на розгляд окремих проектів розпоряджень.

У разі невідповідності проекту розпорядження законодавству юридичний відділ апарату обласної державної адміністрації готує висновок, складений згідно з додатком 5.

 

35. Проекти розпоряджень у разі необхідності попередньо обговорюються на засіданнях колегії обласної державної адміністрації, нарадах у голови обласної державної адміністрації.

 

36. Підписані головою обласної державної адміністрації розпорядження реєструються в установленому порядку і надсилаються заінтересованим органам та організаціям згідно з переліком.

Додатки до розпоряджень підписуються заступником голови обласної державної адміністрації з питань організаційної та кадрової роботи.

 
Порядок проведення публічного обговорення проектів розпоряджень
 
37. Проект розпорядження, який зачіпає інтереси населення відповідної адміністративно-територіальної одиниці, має важливе соціально-економічне значення для її розвитку, може бути винесений на публічне обговорення на будь-якому етапі його підготовки шляхом опублікування проекту розпорядження у друкованих засобах масової інформації або доведення до відома населення іншими засобами.
 
38. Рішення про проведення публічного обговорення проекту розпорядження приймає голова обласної державної адміністрації на підставі звернення головного розробника або за власною ініціативою.
Звернення повинно містити пропозицію про проведення публічного обговорення проекту розпорядження, обґрунтування необхідності та джерела фінансування його проведення, стислий зміст, мету та очікувані наслідки прийняття цього проекту.
Звернення підписується головним розробником та візується заінтересованими структурними підрозділами, установами та організаціями.
До звернення додаються проект розпорядження, завізований головним розробником, та план проведення публічного обговорення.
У плані проведення публічного обговорення має бути зазначено:
- з якими верствами та групами населення необхідно провести обговорення;
- яких результатів необхідно досягти;
- заходи щодо проведення публічного обговорення;
- термін проведення обговорення.
Проведення публічного обговорення проекту регуляторного акта здійснюється з урахуванням вимог, установлених Положенням про порядок підготовки проектів регуляторних актів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 31 липня 2000 року № 1182.
 
39. Організація проведення публічного обговорення покладається на головного розробника.
Головний розробник передає прес-службі голови обласної державної адміністрації проект розпорядження з планом проведення публічного обговорення, обґрунтуванням необхідності його прийняття, а також контактні телефони і адресу головного розробника.
 
40. Пропозиції та зауваження, що надійшли у процесі публічного обговорення проекту розпорядження, розглядаються головним розробником, узагальнюються та враховуються під час доопрацювання проекту.
Відповідне доопрацювання проекту є підставою для звернення головного розробника щодо продовження терміну внесення проекту до обласної державної адміністрації.
 

Порядок розгляду та внесення обласною державною адміністрацією проектів актів Кабінету Міністрів України

 
41. Проект акта Кабінету Міністрів України (далі - проект акта) подається Кабінетові Міністрів України обласною державною адміністрацією.
Проект акта вноситься на розгляд обласної державної адміністрації структурними підрозділами облдержадміністрації, районними державними адміністраціями.
 
42. Проект акта вноситься до обласної державної адміністрації та розглядається у порядку, визначеному в пунктах 26, 27, 29-33 цього Регламенту.

Проект акта подається Кабінетові Міністрів України відповідно до вимог, установлених розділом VI Тимчасового регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2000 року   керівниками структурних підрозділів № 915 .


Організація роботи з документами

 та контролю за їх виконанням

 

43. Організація роботи з документами в обласній державній адміністрації здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства, затвердженої розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 31 грудня 1998 року № 728, та порядку виконання документів в обласній державній адміністрації, затвердженим розпорядженням голови обласної державної адміністрації від        31 січня 2001 року № 47, а з позовними заявами, рішеннями суду у справах, відповідачем у яких є облдержадміністрація, - Положення, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 10 січня 2002 року № 8.

 

44. Відповідальність за організацію виконання документів несуть голова, перший заступник, заступники голови обласної державної адміністрації (відповідно до розподілу обов’язків), керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації та її апарату.

У разі, коли документ виконується кількома працівниками, відповідальним за організацію виконання (скликання) є працівник, який у резолюції зазначений першим.

Безпосередній контроль за строками виконання законів України, актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, доручень Глави Адміністрації Президента України, актів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації здійснюється відділом контролю апарату облдержадміністрації, всіх інших документів – загальним відділом апарату облдержадміністрації.

 

45. Контролю підлягають документи, в яких установлено завдання або які містять питання, що потребують вирішення.

Обов'язковому контролю підлягає виконання законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, актів інших органів виконавчої влади вищого рівня (далі – акти законодавства), доручень Президента України і Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів обласної та місцевих рад, листів центральних та місцевих органів виконавчої влади та звернення громадян.

Документи можуть бути із зазначенням і без зазначення строку виконання. Строки виконання можуть бути вказані у самому документі або встановлені актами законодавства. (Депутатський запит – не пізніш як у 15 денний строк з дня його одержання або інший строк, установлений Верховною Радою України; звернення народного депутата України та депутата місцевої ради – протягом не більше 10 днів з дня одержання; листи-доручення і листи-запити установ вищого рівня – до зазначеного в них терміну або протягом 30 днів; телеграми, в яких порушуються питання, що потребують термінового вирішення, – до 2 днів, решта – протягом 10 днів).

 

46. Для здійснення контролю за виконанням актів законодавства, доручень Президента України і Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації структурними підрозділами, які забезпечують координацію роботи з організації та контролю за виконанням у цілому, у разі необхідності, розробляється план контролю, в якому визначаються проміжні контрольні терміни стану виконання завдань. План контролю затверджується першим заступником, заступниками голови обласної державної адміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).

Документи без зазначення строку виконання повинні бути виконані не пізніш як за 30 календарних днів, а документи з позначкою “терміново” - протягом 7 робочих днів від дати підписання документа.

 

47. Контроль за ходом виконання актів законодавства, доручень Президента України і Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації здійснюється шляхом:

- аналізу та узагальнення у визначені терміни письмової інформації виконавців про стан виконання в цілому або окремих установлених ними завдань;

- систематичного аналізу статистичних та оперативних даних, що характеризують стан їх виконання;

- періодичної комплексної або цільової перевірки організації та стану виконання завдань безпосередньо на місцях;

- розгляду роботи (заслуховування звіту) виконавців на засіданнях колегії обласної державної адміністрації, нарадах у голови обласної державної адміністрації або його першого заступника, заступників (відповідно до розподілу обов'язків) з виконання встановлених завдань.

 

48. Аналітичні та інформаційні матеріали про стан виконання встановлених завдань, підготовлені згідно з проміжними контрольними термінами, доповідаються голові обласної державної адміністрації, його першому заступнику, заступникам (відповідно до розподілу обов'язків) .

З матеріалів, що містять відомості про можливий зрив своєчасного чи повного виконання завдань, голова обласної державної адміністрації, його перший заступник, заступники (відповідно до розподілу обов'язків) дають доручення відповідним виконавцям щодо вжиття додаткових заходів для усунення причин, що перешкоджають виконанню завдань.

Строк виконання документа може бути змінений лише за вказівкою посадової особи, яка його встановила, а у разі її відсутності – посадової особи, яка її заміщає. У разі потреби строк може бути продовжено за обґрунтованим проханням виконавця, яке подається не пізніш як за 3 робочих дні до закінчення встановленого строку, а щодо документа без зазначення строку – до закінчення 30 денного строку від дати його одержання.

 

49. Інформація (звіт) про стан виконання законів України, указів, розпоряджень і доручень Президента України, постанов, розпоряджень і доручень Кабінету Міністрів України, актів інших органів виконавчої влади вищого рівня, що подається відповідно Президенту України, Кабінету Міністрів України, іншим органам виконавчої влади вищого рівня, підписується головою обласної державної адміністрації, його першим заступником та заступниками.

 

50. Зняття з контролю виконаних документів проводиться на підставі письмового звіту керівника відповідного органу про їх виконання за письмовим дозволом голови обласної державної адміністрації, його першого заступника, заступників (відповідно до розподілу обов'язків).

 

51. Контроль за виконанням розпоряджень та окремих доручень, даних у ході розгляду питань на засіданнях колегії обласної державної адміністрації, нарадах у голови обласної державної адміністрації його першого заступника та заступників, здійснюється відділом контролю апарату облдержадміністрації, а у відповідних випадках - структурним підрозділом обласної державної адміністрації, які регулярно подають керівнику обласної державної адміністрації, який проводив нараду, аналітичні та інформаційні довідки про стан їх виконання.

 

Консультативні, дорадчі та інші допоміжні

органи обласної державної адміністрації

 

52. Для сприяння здійсненню повноважень обласної державної адміністрації голова обласної державної адміністрації утворює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи і служби (ради, комісії, колегію, спеціальну колегію, робочі групи тощо).

Завдання, функції та персональний склад зазначених органів і служб визначає голова обласної державної адміністрації.

 
53. Для погодженого розгляду питань, що належать до повноважень обласної державної адміністрації, обговорення найважливіших напрямів її діяльності, оперативного вирішення питань оборонного характеру, мобілізаційної підготовки та мобілізації господарства області у обласній державній адміністрації утворюється колегія та спеціальна колегія обласної державної адміністрації (далі – колегія, спеціальна колегія) у складі голови обласної державної адміністрації (голова колегії, спеціальної колегії), першого заступника голови (заступник голови колегії, спеціальної колегії), заступника голови (секретар колегії), заступників голови, керівників структурних підрозділів обласної державної адміністрації, начальника відділу з питань оборонної та мобілізаційної роботи апарату обласної державної адміністрації (секретар спеціальної колегії).
До складу колегії, спеціальної колегії можуть входити керівники територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади (за згодою), посадові особи органів місцевого самоврядування та представники громадських організацій (за згодою).
Положення про колегію, спеціальну колегію та їх склад затверджуються розпорядженням голови обласної державної адміністрації. 
Склад колегії, спеціальної колегії обласної державної адміністрації не повинен перевищувати 19 чоловік.
 
54. Засідання колегії, спеціальної колегії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини загальної кількості її складу.
 
55. Засідання колегії, проводяться відповідно до плану роботи обласної державної адміністрації, як правило, один раз на місяць, позачергові - у міру потреби. Засідання спеціальної колегії проводиться у міру потреби.
 
56. Рішення колегії, спеціальної колегії приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії, спеціальної колегії. У разі рівного розподілу голосів, голос головуючого є вирішальним.
В окремих випадках за рішенням головуючого може бути застосована процедура таємного голосування.
 
57. Рішення колегії, спеціальної колегії оформлюються протоколами, які підписуються головою колегії, спеціальної колегії.
Рішення колегії, спеціальної колегії проводяться у життя, як правило, розпорядженнями або дорученнями голови обласної державної адміністрації.
 
58. Апарат обласної державної адміністрації забезпечує стенографування (технічний запис) засідань колегії, спеціальної колегії.

 

Порядок підготовки та проведення нарад

 

59. Голова, заступники голови, керівники головних управлінь, управлінь та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації проводять відповідно до плану роботи обласної державної адміністрації наради з метою оперативного розгляду та вирішення питань, що належать до повноважень обласної державної адміністрації.

План проведення наради затверджується відповідною посадовою особою. У ньому зазначається дата, час і місце проведення наради, порядок денний та доповідачі з питань, а також особи, відповідальні за ведення записів і оформлення протоколу наради.

Організація проведення нарад, ведення записів для протоколів та оформлення протоколів нарад у голови обласної державної адміністрації та його заступників покладається на апарат або відповідні структурні підрозділи обласної державної адміністрації.

 

60. Порядок денний наради, аналітичні довідки про стан справ та обґрунтування причин внесення питань на розгляд надсилаються учасникам наради завчасно, а з додаткових (позапланових) питань - вручаються учасникам у день проведення наради.

 

61. Хід ведення наради, оформлюється протоколом не пізніше ніж у триденний термін. У протоколі фіксуються окремі доручення, дані головуючим у ході розгляду питань порядку денного.

Протокол наради підписується головуючим.


 

Порядок висвітлення роботи облдержадміністрації

у засобах масової інформації.

 

62. Офіційне повідомлення засобам масової інформації про порядок денний і підсумки розгляду питань на засіданнях колегії, нарадах має право надавати прес-служба голови обласної державної адміністрації або уповноважена головою обласної державної адміністрації посадова особа.

 

63. Прес-службою голови обласної державної адміністрації висвітлюється робота голови, першого заступника голови, заступників голови обласної державної адміністрації, управлінь та інших структурних підрозділів облдержадміністрації шляхом організації прес-конференцій, виступів у друкованих та електронних засобах масової інформації голови, першого заступника, заступників голови, керівників структурних підрозділів обласної державної адміністрації. Залучення представників засобів масової інформації до участі у відповідних заходах, що проводяться в обласній державній адміністрації з послідуючим висвітленням на сторінках друкованих видань та в телерадіопередачах.

     

64. Дозвіл на присутність представників засобів масової інформації та на проведення кіно, відео, фотозйомок і звукозапису у приміщенні, де відбувається засідання колегії, нарада, надається заступником голови обласної державної адміністрації з політико-правових питань.

 

Порядок розгляду звернень і організації прийому громадян

 

65. Письмові пропозиції, заяви і скарги, що надходять до обласної державної адміністрації, приймаються сектором діловодства загального відділу і передаються у сектор роботи із зверненнями громадян юридичного відділу апарату обласної державної адміністрації. У той же день відповідальні працівники сектору реєструють їх, попередньо розгля­дають, готують необхідні додаткові матеріали і передають на розгляд голові, першому заступнику, заступникам голови обласної державної адміністрації згідно з компетенцією, визначеною розподілом обов’язків. Голова, перший заступник, заступники голови обласної державної адміністрації розглядають звернення громадян і дають доручення відповідним службам, посадовим особам по вивченню, перевірці і вирішенню порушених у зверненнях питань. Організовує і контролює проходження і вирішення пропозицій, заяв і скарг сектор роботи із зверненнями громадян юридичного відділу апарату обласної державної адміністрації.

66. Особистий прийом громадян ведуть голова, перший заступник, заступники голови обласної державної адміністрації згідно з графіком, що затверджується голо­вою обласної державної адміністрації. Усні звернення громадян реєструються і вирішуються в тому ж порядку, що й письмові.

67. Пропозиції, заяви і скарги громадян вирішуються у 30-денний термін з дня їх реєстрації. У необхідних випадках голова, перший заступник, заступники голови обласної державної адміністрації, які давали доручення щодо розгляду звернень, можуть своєю резолюцією скоро­тити або продовжити терміни розгляду звернень. У випадках, коли терміни розгляду звернень продовжуються, в проміжних відповідях вказуються причини, а також терміни остаточного вирішення питань.

68. Довідки, відповіді про результати розгляду усних чи письмових звернень, взятих на контроль в обласній державній адміністрації, підписуються керів­никами відділів апарату, структурних підрозділів обласної держадміністрації, райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, яким давались відповідні доручення, або їх заступни­ками. Якщо факти знайшли своє підтвердження, в довідках зазначається інформація про вжиті заходи, а також чи ознайомлений автор звернення з результатами розгляду звернення і в якій формі. Розглянуті звернення разом з усіма матеріалами про їх розгляд надсилаються до справи згідно з резолюціями голови, першого заступника, заступників голови обласної державної адміністрації.

69. Відповіді про результати розгляду звернень громадян, взятих на контроль в Адміністрації Президента України, Кабінеті Міністрів України і Секретаріаті Верховної Ради України, готуються, візуються виконавцями, і підписуються головою, першим заступником, заступниками голови обласної державної адміністрації.

70. Сектор роботи із зверненнями громадян юридичного відділу апарату обласної державної адміністрації щоквартально  аналізує роботу по розгляду звернень громадян.

 

Апарат обласної державної адміністрації

 

71. Правове, інформаційно-аналітичне, методичне, кадрове, матеріально-технічне та інше організаційне забезпечення діяльності обласної державної адміністрації, систематичну перевірку виконання законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації здійснює її апарат.

 

72. Апарат відповідно до покладених на нього завдань:

- опрацьовує документи, що надходять до обласної державної адміністрації, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проекти доручень голови, першого заступника та заступників голови обласної державної адміністрації;

- здійснює опрацювання проектів розпоряджень, за дорученням голови обласної державної адміністрації розробляє проекти розпоряджень з організаційних та кадрових питань;

- перевіряє за дорученням голови обласної державної адміністрації виконання актів законодавства, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації структурними підрозділами обласної державної адміністрації, а також районними державними адміністраціями, вивчає і узагальнює досвід роботи цих органів та надає практичну допомогу у її поліпшенні, розробляє пропозиції про удосконалення діяльності цих органів, здійснює контроль за своєчасним поданням ними доповідей, інформацій та інших матеріалів;

- аналізує за дорученням голови обласної державної адміністрації роботу органів місцевого самоврядування у межах і порядку, визначених законодавством, надає методичну та практичну допомогу у поліпшенні організації їх роботи, готує пропозиції про поглиблення взаємодії обласної державної адміністрації з органами місцевого самоврядування у спільному вирішенні питань економічного, соціального та культурного розвитку відповідних територій;

- готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних та кадрових питань, що розглядаються головою обласної державної адміністрації;

- опрацьовує і подає голові обласної державної адміністрації проекти планів роботи обласної державної адміністрації, забезпечує контроль за їх виконанням;

- здійснює організаційне забезпечення засідань колегії, нарад що проводяться головою обласної державної адміністрації, його першим заступником, заступниками;

- організовує особистий прийом громадян, розгляд звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, контролює вирішення порушених у них питань, узагальнює та аналізує пропозиції, що містяться в них, розробляє пропозиції, спрямовані на усунення причин, які породжують обґрунтовані скарги і зауваження громадян;

- аналізує разом із структурними підрозділами обласної державної адміністрації соціально-економічне і суспільно-політичне становище на відповідній території, розробляє та вносить голові обласної державної адміністрації пропозиції щодо його поліпшення; бере участь у підготовці звітів обласної державної адміністрації про виконання програм соціально-економічного і культурного розвитку території, а також про реалізацію повноважень, делегованих обласною радою;

- проводить відповідно до затвердженого головою обласної державної адміністрації плану роботу, пов'язану з організацією добору, розстановки, підвищення кваліфікації та заохоченням працівників обласної державної адміністрації, створенням кваліфікованого резерву і веденням обліку кадрів, вживає заходів для поліпшення організації та підвищення ефективності роботи працівників обласної державної адміністрації;

- забезпечує ведення діловодства, дотримання секретності та службової таємниці;

- здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпечення діяльності обласної державної адміністрації;

- виконує інші функції відповідно до законодавства та за дорученням голови обласної державної адміністрації.

 

73. Апарат обласної державної адміністрації у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з структурними підрозділами обласної державної адміністрації, з апаратами районних державних адміністрацій та виконавчими органами (апаратами) рад.

 

74. Організація роботи апарату обласної державної адміністрації здійснюється відповідно до Регламенту обласної державної адміністрації, Інструкції з діловодства в обласній державній адміністрації, а також Положення про апарат, що затверджуються розпорядженнями голови обласної державної адміністрації.

 

Порядок оформлення відряджень

 

75. Відрядження голови, першого заступника, заступників голови обласної державної адміністрації, працівників її апарату здійснюються відповідно до  планів роботи обласної державної адміністрації, а також згідно з документами Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади.

76. Посвідчення про відрядження оформлюються загальним відділом апарату обласної державної адміністрації на підставі розпоряджень голови, наказів заступника голови обласної державної адміністрації з питань організаційної та кадрової роботи.

77. Після повернення з відрядження працівники звітують перед своїми безпосередніми керівниками письмово або усно про виконання завдання. На основі відповідних документів відділ бухгалтерського обліку в установле­ному порядку відшкодовує працівникам витрати, пов’язані з перебуванням у відрядженнях.

 

Розпорядок роботи обласної державної адміністрації

 

78. Обласна державна адміністрація працює за 40-годинним п’ятиден­ним робочим тижнем з двома вихідними днями. Робочі дні тривають: з по­неділка по четвер – з 9 до 18 години 15 хвилин, у п’ятницю – з 9 до 17 години. Перерва на обід з 13 до 14 години. Вихідні дні – субота, неділя. Час початку робочого дня обласної державної адміністрації може змінюватися головою обласної державної адміністрації в установленому порядку.

79. Облік робочого часу працівників апарату обласної державної адміністрації здійснюється відділом кадрової роботи та з питань державної служби за табелями встановленої форми. Підписані відповідальними за облік робочого часу працівниками та затверджені заступником голови обласної державної адміністрації з питань організаційної та кадрової роботи табелі у встановлені строки подаються до відділу бухгалтерського обліку апарату для нарахування заробітної плати.

80. Чергування в обласній державній адміністрації здійснюється ціло­добово: у приймальні голови обласної державної адміністрації  – відповідальними черговими загального відділу апарату обласної державної адміністрації на центральному та господарському входах адміністративного будинку – працівниками відділу державної служби охорони при управлінні МВС України в області.

81. У разі потреби за розпорядженням голови обласної державної адміні­страції до чергування можуть залучатися державні службовці апарату обласної державної адмі­ністрації.

82. Вхід до адміністративного будинку здійснюється за пропускною системою згідно з правилами, затвердженими заступником голови обласної державної адміністрації з організаційної та кадрової роботи. У неробочий час (з 18 години 15 хвилин до 9 години), у вихідні та святкові дні вхід сторонніх осіб до адміністративного будинку обмежується.

83. Робочі кімнати відділів апарату, у яких зберігаються документи основної діяльності обласної державної адміністрації, грошові та значні матеріаль­ні цінності, на неробочий час здаються під охорону. Робота у цих кімнатах в неробочий час може проводитись з дозволу керівників відповідних підрозділів апарату або керівництва обласної державної адміністрації. Облік здачі зазначених кімнат під охорону здійснюється за журналом, який знаходиться в чергового працівника відділу державної служби охорони.

84. Майно, що знаходиться в робочих кімнатах, закріплюється за працівниками, які у них працюють. Працівники апарату обласної державної адміністрації несуть відпові­дальність за дотримання техніки безпеки та протипожежної безпеки на робочих місцях, збереження і правильність користування закріпленим майном, при звільненні з роботи здають його відповідальному працівнику господарського відділу, про що робляться відпо­відні відмітки в обхідному аркуші.

 


Додаток 1

до Регламенту Волинської
                                                                                                              обласної державної
                                                                                                              адміністрації                                                                              
 
                                                                                                              ЗАТВЕРДЖУЮ
                                                                                  Голова Волинської обласної
                                                                          державної адміністрації
                                                                                                             ____________             ______________
                                                                                                               (підпис) (ім’я та прізвище)                                                     
                                                                                                              “ ___” ____________ 200_ року
 
ПЛАН РОБОТИ
Волинської обласної державної адміністрації (структурного підрозділу)
на ______________________________________
(період, на який планується робота)
 
Зміст заходу
Обґрунтування необхідності здійснення заходу
Термін виконання
Відповідальні виконавці
І. Перелік основних питань для розгляду на засіданнях колегії облдержадміністрації
 
 
 
 
 
 
 
 
ІІ. Документи вищестоящих органів виконавчої влади та розпорядчі документи голови облдержадміністрації, що розглядатимуться на нарадах за участю голови, першого заступника, заступників голови облдержадміністрації
 
 
 
 
 
 
 
 
ІІІ. Питання, які передбачається вивчити, узагальнити і при необхідності
 розглянути на нарадах за участю голови, першого заступника,
 заступників голови облдержадміністрації
 
 
 
 
 
 
 
 
ІY. Заходи облдержадміністрації, що здійснюватимуться
спільно з обласною радою
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Заступник голови обласної                                                           
державної адміністрації                                                                  (підпис) (ім'я та прізвище)
 
                                              200_ року

                                                                                                                   Додаток 2
                                                                                                                     до Регламенту Волинської
                                                                                                                     обласної державної
                                                                                                                     адміністрації
 
(Бланк головного розробника проекту)
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту ___________________________
 (назва)
 
 
 У пояснювальній записці висвітлюються такі питання:
 
1. Обґрунтування необхідності прийняття розпорядження
 
Зазначається підстава розроблення проекту (зокрема, на виконання актів законодавства, з власної ініціативи). Чи обумовлено розроблення проекту необхідністю врегулювання проблемного питання у тій чи іншій сфері суспільних відносин і негативні наслідки, пов'язані з цим, чи прийняття розпорядження передбачає вирішення цього питання в регіоні.
 
2. Мета і завдання прийняття розпорядження
 
Розкриваються концептуальна ідея, покладена в основу проекту розпорядження; кінцева мета, якої планується досягти реалізацією цього розпорядження. Визначаються практичне значення і цільова спрямованість проекту.
 
3. Загальна характеристика та основні положення проекту розпорядження
 
Відображаються предмет правового регулювання, структура, склад і найважливіші положення проекту.
 
4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання
 
Зазначається перелік нормативно-правових актів, що діють у даній сфері суспільних відносин, а також перелічуються неврегульовані питання і пропонується механізм їх вирішення.
У разі потреби зазначається, які розпорядження мають бути визнані такими, що втратили чинність, а до яких повинні бути внесені зміни у зв'язку з прийняттям розробленого проекту розпорядження, а також пропозиції щодо розроблення нормативно-правових актів, необхідних для реалізації проекту розпорядження, що вноситься.
 

5. Фінансово-економічне обґрунтування
 
Фінансово-економічне обґрунтування проекту розпорядження подається у разі, коли його реалізація потребує матеріальних та інших витрат. Наводиться розрахунок необхідних асигнувань на реалізацію розпорядження із зазначенням конкретних витрат і джерел їх покриття.
Якщо реалізація розпорядження не потребує додаткових матеріальних та інших витрат, про це необхідно зазначити.
 
6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття розпорядження
 
Дається оцінка впливу реалізації розпорядження на соціально-економічну ситуацію в регіоні, галузі чи на підприємстві.
 
Загальний обсяг пояснювальної записки не повинен перевищувати чотирьох аркушів.
 
 
___________________________ __________ _____________________
(посада керівника головного (підпис) (ім'я та прізвище)
розробника)
 
 
___ ____________ 200_ року
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

                                                                                                              Додаток 3
                                                                                                              до Регламенту Волинської
                                                                                                              обласної державної
                                                                                                              адміністрації
 
 
 
Зразок
 
 
 
 
ПРОТОКОЛ РОЗБІЖНОСТЕЙ
за проектом ____________________________
 (назва)
 
 
Робота з урегулювання розбіжностей _____________________________
                                                  (стислий зміст вжитих головним
_____________________________________________________________
розробником заходів, спрямованих на пошук взаємоприйнятних
_____________________________________________________________
рішень, урегулювання спірних позицій, де, коли і за участю
_____________________________________________________________
яких керівників велися переговори, консультації тощо)
 
 
Неврегульовані розбіжності
 
Редакція спірної частини проекту розпорядження
Орган, який висловив зауваження(пропозиції), їх зміст
Рішення головного розробника щодо врахування зауважень (пропозицій), мотиви їх відхилення
 
 
 
 
 
 
___________________________ __________ _____________________
(посада керівника головного                 (підпис) (ім'я та прізвище)
розробника)
 
___ ____________ 200_ року

                                                                                                              Додаток 4
                                                                                                              до Регламенту Волинської 
                                                                                                              обласної державної
                                                                                                              адміністрації
 
 
Зразок
 
Герб
 
 
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
 
 
 
 
 ____________________________________
                                                                                         (найменування головного розробника)
 
 
 Відповідно до Регламенту Волинської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 30 грудня 1999 року № 819, повертається проект розпорядження ____________________ для приведення його у відповідність з вимогами
 (назва)
пункту ________ зазначеного Регламенту.
 
 
 
 Додаток: проект розпорядження та матеріали до нього на ______ арк.
 
 
 
 
 
 
Заступник голови обласної                    __________ _____________________
державної адміністрації                          (підпис) (ім'я та прізвище)
 
 
 
 
 
 
        

                                                                                         Додаток 5
                                                                                                              до Регламенту Волинської 
                                                                                                              обласної державної
                                                                                                              адміністрації
 
ВИСНОВОК
юридичного відділу апарату обласної
державної адміністрації
 
 до проекту _______________________________________
                                                                                         (назва)
 
 Проект розпорядження розроблено _____________________________
                                                                                                             (найменування головного
____________________________________________________________
                                                                     розробника проекту)
 
1. У разі коли за результатами проведеної експертизи виявлені невідповідності:
Конституції України, законодавчим актам, актам Президента України, Кабінету Міністрів України та інших органів виконавчої влади вищого рівня, рішенням Конституційного Суду України, нормативно-правовим актам, що мають таку ж юридичну силу, - викладається їх суть із зазначенням абзаців, підпунктів і пунктів проекту з посиланням на відповідні норми нормативно-правових актів та рішення Конституційного Суду України, яким суперечить поданий проект;
вимогам нормо проектувальної техніки - зазначаються недоліки, у тому числі логічні та змістові, конкретні пропозиції щодо їх усунення.
 
2. Надається узагальнений висновок та пропозиції щодо проекту в цілому. Оцінюється правова доцільність прийняття та обґрунтованість проекту, правильність правового регулювання питання, порушеного у ньому.
 
 
Правову експертизу проекту розпорядження проведено
_____________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я працівника юридичного відділу апарату
_____________________________________________________________
обласної державної адміністрації)
 
 
Начальник юридичного відділу           __________ _____________________
апарату облдержадміністрації                                   (підпис) (ім'я та прізвище)
 
___ ____________ 200_ року